24 oktober 2013

Halvvägs in i veckan och jag har redan hunnit med en massa spännande saker. Just nu älskar jag verkligen mitt liv.

I måndags var jag iväg och ledde teckenspråkscirkel och därefter for jag iväg och höll häxkonsultation med en klient. Tisdagen användes delvis till att prata med en kvinnas hustomtar som ställt till det för henne och försöka tala dem till rätta och delvis till att tillverka lite nya pendlar. Igår onsdag så hade jag öppet i butiken hela dagen och på kvällen så var jag iväg och höll trumresa med en superfin grupp.

Jag kan nog med säkerhet säga att mitt liv inte ser ut som den vanliga "svensontypens", vad det nu innebär. Men hur som så är detta det liv jag valt och för första gången på många år känner jag att alla delarna i livet är rätt både till innehåll och i förhållande till varandra. Jag har tid varje dag att lyssna på min egen inre röst och att lyssna till Gudinnan och alltet. Den fria tanken har utrymme och det känns som att alla gränser en efter en suddas ut och allting är möjligt. Det är så klart för mig vad som är mitt syfte och vad som är anledningen till att jag skulle hit en vända till. Jag önskar, önskar, önskar att alla fick se sitt eget syfte så klart.

Min kärlek till er alla
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar